Friday, April 14, 2017

stressed is not the way in.. just have to find the way out..

Bismillahi ya Allah.. seriouly aku tak tahu dah nak luah kat mana.. luah mati mak,, simpan mati anak lah orang tua2 kata.. memang kalau tak luah memang tak tenang lah hati aku.. stress susah hati nya masyaAllah.. ya Allah,, kadang tu, dengan tak baik nya ak selalu persoalkan, kenapa kenapa kenape aku.. kenape lah itu, kenapa ini... kalau aku mcm ni, kalau aku mcm tu.. tak bersyukur langsung.. 

cume aku stress.. stress sangat.. nak bagitahu kat soleh,, dia pun dah cukup stress,, tak sampai hati pulak nk tambah stress lagi.. nak luah kat mak ayah,, masing2 sibuk,, bz dengan persiapan.. along angah pulak bizi aje.. diorang pun ade problem sendiri kot.. ya Allah,, nangis je lah keje aku.. daripada dulu,, sampailah sekarang.. bila tah la nak kering nye... lagi berapa hari je lagi ni.. ade je masalah yang datang.. lagi nak dekat,, lagi susah hati, lagi risau, lagi tambah nak nangisss... hmmm.. orang kate lagi nak dekat lagi hati bahagia.. 

ye,, syukur alhmdulillah memang aku bahagia,, soleh pandai ambik hati aku,, die terime aku seadanya,. syukur aku ditemukan semula dengan dia.. cume tak tahu kenapa makin dekat makin macam2 jadi.. kenapa aku rasa tak mudah sebenarnye nak kawin nih.. tak mudah.. hmm mohon ya Allah.. permudahkan.. ak risau sangat.. susah hati kemain... rasa nak lari pergi jumpe laut sekejap ke ape.. tak terluah rasa nye.. hmmmm


Wednesday, March 15, 2017

am i fit for this post? hmmm


hmmm am i fit? am i regret? no.. i just feels  like wanna cry.. hmm i dont think am fit with this job.. i'm careless.. bukan sikit.. tapi banyak.. hmm i already tried NOT TO BE that careless,, but how !! am still the same.. hmmm i just felt like what the heck am i !!! rasa macam nak resign pun ade.. hmmmpphh.................................

Thursday, March 9, 2017