Wednesday, November 23, 2011

Allah beri yg terbaek utk sy ...


kalau itu yg Allah da tetap kn untuk rqu,, rqu terima dengan seadanyer .. walaupun pahit ... walaupun sakit nyer ,, Dia jex yang tahu .. tak siapa dapat tlg diri kite sendiri melainkan diri sendiri ... selama 2 malam dah rqu fikir sume masalah2 yang sy hadapi ,, n yang paling besar sekali ialah masalah hati ... kenapa lar hati rqu tak sekeras hati dye ! kenapa rqu tak sampai hati nak tinggal kan dye sedangkan dye dengan sesedap hati nyer sakit kan hati rqu ! penat dah rqu menangis sbb dye ... tp dye ,, tk tahu pun aper yg rqu rase .. dye dengan suke ria nyer kat lua sane ,, n rqu plak terkial-kial kat cni ,, fikir ttg dye ... bodoh nyer rqu !
sakit nyer hati rqu .. Allah .. tenang kn hati rqu ..
bile dgr ungkapan syg dari mulut dye ,, nak menangis rqu dgr .. tuh jgk lar ungkapan yg dye bg dekat pempuan tuh ..
"sy syg due2 .. sy tk nk lepas due2 "
tamak halobe nyer awk ! ader jgk owg mcm ni kat dunia ni ... Allah jex yg tahu sakit nyer hati rqu .. sedih .. kenapa rqu jumper dengan owg yg mcm ni .. dah 2 kali da rqu jumper laki yg macam ni ... sume nyer just ats dasar nak memain2 kan perasaan rqu .. ni lar hadiah yg Allah bg kat rqu ... ujian .. hope sume ni dapat mengajar rqu jdik yg lebih baik ... insyaAllah .. satu jex jln yg rqu nmpk .. buang yg keruh , amik yg jernih .. mybe ader hikmah sebalik sume ni .. mybe ader sbb kenapa Allah tak kuat kn jodoh rqu dengan dye ... mgkin dye bukan yg terbaik tok rqu ... rqu bukan pmpuan yg menjadik tulang rusuk kiri dye .. bukan rqu ...

No comments :

Post a Comment

assalammualaikum ...
heyyo peeps.. may leave your message here.. =] i'll reply it in sya Allah.. =]