Monday, February 20, 2012

childish



ya Allah ,, siyez lame nyer tk update !! malas tahap paling maksima huhu ... n hari tuh cuti 3 mgu at umah .. tk online pun .. bukan anak berada nak pacak tiang wifi at dpn umah huhu .. n malas jgk nk gerak g cc yang penuh ngan anak2 bujang tuh .. penuh dgn kaum2 adam jex ... kaum hawa sowg ni baik duk umah ,, solat ,, tido ,, makan ,, tgk tv ... n paling penting ,, kelas tok menjadi suri rumah haha ... sejak umur dah tua ni ,, blaja2 lar cane nk jadik suri rumah sejati ... yela ... maner tak nyer .. t kene bebel huhu ... tp tak tahan lame pun ... kejap jex ... pas tuh lari masuk bilik balik ... hadoi ,, susah2 ... tak ley kawen lar cam ni .. keje2 suri rumah pun tak berbuat ... hadoii .. payah2 ...


bile lar kaum hawa sowg ni nak matured ?? ramai sgt2 dah ckp kite ni ,, hadoi ... cm budak2 ... tak matured ! sedih ,, sentap ! huhu ... sentap lar sgt ... tak pun ... memang kenyataan pun yang kite ni mcm budak2 .. yela ... Allah dah bg kite pinjam bdn yang tak bape nk tinggi ,, suara yang keanak2 kan ,, perangai yang tak bape nak matured ,, nangis sane ,, nangis sini ... tapi pape pun Alhamdulillah syukor nikmat dgn aper yang diberi ... Dia dah bagi pinjam pun da cukop baik ... terima kasihhhhh ... :))

tapi ... harus jgk jdik matured ... tak semua orang senang dgn perangai kite ... tak semua orang suke dgn perangai kite ... tiap2 orang ader cite rase sendiri ,, pahit manis ,, baik buruk ,, cantik huduh ,, sume lain2 pada tiap2 mate yang melihat tuh ... same jgk macam aper yang orang lain tgk kat kaum hawa sorg ni ... mesti ramai yang tak suke .... ngade2 ,, gedik ,, bajet ! ... sume ader kat kite ... change it please !! annoying ...

no wonder they call me like that ... they didn't know me ... tapi ... tetap tak sedap nyer nak dgr ... langsung tak sedap ... panas jgk lar bile dgr ... sabar jex hati ni ... mulut orang kite tak dpt nk tutup .. tapi perangai kite ni still boleh ubah ... be a better one .. InsyaAllah .. tapi tak moh lar harap kan perubahan ynag drastik .. nope ! slowly syg ... :)

i will change it .. i will try to be more mature than before ... tapi nanti ,, jgn ty kenapa kite senyap jex .. tak mcm slalu ... kater nak jadik matured ... kene jge percakapan ... huhu ..*bajet jex ... tak tau lar boleh buat ker tak ... tpi insyaAllah ... i will try my best ... :)

sopan n matured macam ni :)
wish me luck ! :)