Wednesday, March 14, 2012

hati wanita



WaHaI LeLaKi mEnGeRTiLaH HaTi WaNItA

Andainya lelaki tahu, dalam hati seorang perempuan
ada naluri untuk di sayangi,
ada rasa untuk di beri perhatian,
... ada rasa untuk di dengari keluh kesahnya,
ada waktu2 minta di temani kesedihannya,

Andainya lelaki tahu rajuk seorang perempuan minta di pujuk,
Marah seorang perempuan perlu di dekati,
Sedih seorang perempuan perlu di dengari,
Gembira seorang perempuan ingin di kongsi,

Andai lelaki tahu di sebalik seribu satu rasa itu
ada sekeping hati nan lembut,
Bukan untuk di manjai,
Bukan jua untuk di tatang bagai minyak yang penuh,
Hanya perlu sedikit perhatian,
Agar rasa kasih itu wujud walau di saat jauh,

Kerana andai lelaki tahu hati ini akan sentiasa bertanya
Pada diri seorang perempuan,
Wujudkah cinta itu di hati lelaki,
Bila saat jauh tanpa perkhabaran

Sayangilah seseorang itu atas dasar siapa dirinya sekarang,
Bukan atas dasar siapa dirinya sebelum ini,
Cintailah seseorang itu kerana hatinya,
Bukan paras rupa semata2
<3


Thursday, March 1, 2012

shut uppp !



olla !! hey bulan mac .. dtg lah dikau kepada qu .. setelah sekian lame qu menanti huhu ... hadeh ... pejam celik pejam celik skrng ni dh bulan 3 .... baru jex 2 mgu masuk sem 2 kat usim ... memang terbaekkkkk dari ladang .... seronok ... tak sabar nyer nak jumper assignment2 kite yang byk tuh !! wahaha ... siap lar lepas ni ,,, memang tak tido malam lahh .... hadoi parah ... sume skali 7 subjek ... marketing ,, accounting ,, bisnes ,, dakwah ,, arab ,, bi ,, n ekonomi ... mmg bestt ... :D

maklum lah ,, umo pun dah tue ... 20 tahun dah ... so ... mcm2 lar ,, kesihatan pun tak bape nk baek ... lepas seminggu demam ,, skrg ni batuk n selseme plak yang dtg ... Alhamdulillah ~ ... :)
aper2 pun ,,, bersyukor sgt sbb still lagi dpt bernafas ... terima kasihhhh ! :))

bulan tiga bulan yang koya tok sy huhu ... sbb sy dah jdik budak yang koyaaa ... huhu bak kater "bapak qu ,, remy ishak BMB6" huhu .... tanggal 29 feb 2012 ,, lahir lah cermin mate teragung di dunia ... haha ... yes ! sy dah jadik budak spekky .... huhu ... siyess ... muke mcm muke budak skema haha .... hadoi ... nak tk nak kene pakai jgk cermin mate ,, sbb mate dah terlampau terang sgt smpaikan dah tak nampak ape yang lecturer aja kat kuliah .... mule2 ni memang segan nyerrrrr nk pakai ... tapiiii~ kene jgk pakai ... so ,, pada sape2 yang tak pakai spec tuh ,, tak yah lar gatal2 nak pakai ,, huhu ... terasa kecik nyer dunia bile pakai .... huhu ... makan carrot byk2 ea sygzz ... bia terang jelas dan nyata mata tuh .... jgn jadik macam sy huhu ...

cakk ! ni lar budak nerd tuh ..

hmm .... ader org kater ,, HIDUP PANTANG DICABAR !! haha ... memang terkena lar batang hidung den ... hadoi ... tuh lar ... ckp lagi pantang dicabar ,, kan dah kene ... huhu .... paling kurang 3 hari ... khamis ,, jumaat ,, n sabtu ... speechless ... haha ... hadehh ... boleh ker tak bercakap ngn ye ?? boleh3 ... dayah mesti bolehh ! aja2' fighting ...

btw ,, alhamdulillah ~~ :h: a very big thanks to Him ... thanks 4 everything ... since i've been studying here ,, in usim ,,, i feel veryyy2 happy ... at last ,, i know what actually i want in my life ... i find someone that i've been looking for ... i find many precious persons here that always make me laughed :))
i luvvvv u allzz :) ... thank you sygzz .... this is my new life as a university student ... :)

alhamdulillah ;)


n lastly ,, my best friends at UMS n UTHM ,, mizz u a lotzz :)



babai ! :)