Saturday, June 1, 2013

i'm home!



home sweet homeeee~! haha guess where i am right now... sebolah omak den.. hehe mak aku pon skrg dah pandai facebook3xx.. hehe anak die pun pe lg.. online jgk lah hehe... yes! skrg ni aku cuti study seminggu,,, ingat nak blaja kat rumah sewa je... tapi budak rumah ramai yg balik kampung... jeles lah aku.. aku pun nak balik jugak.. last2x sampai jugak aku kat rumah ngn mak.. hehe...

haha... abis sume buku aku angkut balik rumah... adoi,, baru satu hari kat rumah,, aku dah terbaring melantak tv je satu hari.. acano nak study mcm ni.. haha... nervous plak aku nak study kat rumah! tak jadik blaja plak aku kang... tapi tak per.. kite try tgk hari ni dgn besok.. kalau tak ley study jgk,, terpakse lah alik rumah sewa balik.. hukhuk..

esok ade kenduri kawen kt umah kawan aku.. ! nak pegi ke tak ek??? huhu,, dah lah aku sorg3x tak ade kawan nak teman pegi... tapi org dah ajak kan.. pegi je lah kejap makan2x.. =]

ok dah lah update... toodles! =]


No comments :

Post a Comment

assalammualaikum ...
heyyo peeps.. may leave your message here.. =] i'll reply it in sya Allah.. =]