Friday, June 28, 2013

worst confession...

"i need my freedom.. i'm not a child anymore... i'm adults already... why can't u let me out by myself..... =["

kalau ikut kan hati,, nak aje aku memberontak.. yelah.. kadang aku terfikir jugak.. anak orang lain tuh,, kadang dari selatan lepas pergi ke timur sensorang.. aku cemburu jugak.. nak jugak aku merasa keluar jalan2 sekali sekala dengan kawan2 pegi jauh sikit.. jelajah tengok negerii orang... jiwa remaja kan.. 


nanti kalau aku keluar tanpa izin nanti,, tambah dosa pulak.. bile tak dapat izin nk keluar,, hati ni rase memberontak... urghhhh  ,,, mcm mane nak jage jiwe remaja ni... bukan bermaksud nak merajuk bile tak dapat nak pergi.. tapi dalam hati ni ade jugak rase lain yang tak sedap.. 


ape aku nak buat... -.-


hmm.. ape nak buat... terima jelah... ade hikmah nye kot.. 



tapiiiii........................................................................









aku still tak puas hati.. nak jugak pergi rase nyer... bukan buat bende ape2 pun.... jumpe kawan je.... hangout sekejap... maybe jauhlah sikit jarak nyer tapi i'm already 21.. yes,, maybe not 25 but at least,, please.... sometimes let me standing by my own feet... bukan minta selamanye... just for 1 day is enough.... tu aje... but seems its so difficult for them to let me even once... hammm.. selama ni pun banyak kali aku keluar tanpa minta izin... i want to stop being a bad daughter of yours. trying to ask your permissions in anything i wanna do... coz i know who i am.. as long as i'm not married yet,, u have the rights to know... but after all thiss.... hmmm i'm not easy with it... can't u understand for just at once...i'm upset... but i know i'd make u more upset on me... but... what should i do...  =[



don't know what else to say... 




actually tomorow i'm suppose to see a friend... i'm not going there for date of else... it just a meeting of an old friend... with so many other friends.... is that wrong??? 



hmm...


bad mood for the whole day... 

No comments :

Post a Comment

assalammualaikum ...
heyyo peeps.. may leave your message here.. =] i'll reply it in sya Allah.. =]